Pages

Monday 1 June 2015

BISKUT RAYA HAJJAH 2015 KEMBALI LAGI

             Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada para pelanggan dan pengunjung blog ini yang dihormati. Kami ingin mengucapkan rasa kesyukuran kerana diberi kesempatan lagi untuk memberi perkhidmatan pengedaran biskut Raya hajjah kepada para pelanggan.

Dengan ini kami telah membuka tempahan kepada para pelanggan yang ingin menempah Biskut Raya Hajjah. Untuk pengetahuan para pelanggan, pada tahun ini kami telah menambah 3 jenis Biskut Raya terbaru dan telah menambah jumlah pengeluaran selaras dengan permintaan yang semakin meningkat dari tahun ke tahun.

Kami juga turut  membuka peluang kepada usahawan-usahawan yang ingin mengedar Biskut Raya Kami. Selain itu kami juga turut menyediakan kemudahan kepada pengedar-pengedar kami seperti sampel biskut raya, borang tempahan dan katalog untuk memudahkan proses jual beli agar dapat berjalan dengan lancar.

Borang tempahan dan katalog boleh terus dimuat turun (Download) dengan menekan butang di sebelah kanan blog  U1B (www.usahasatubumi.blogspot.com) atau klik borang tempahan dan katalog. Akhir sekali, kami menasihatkan kepada para pelanggan sekalian agar membuat tempahan lebih awal sebelum tarikh tutup tempahan. Tarik tutup tempahan akan bermula pada bila-bila masa selepas 1 Julai 2015.

Sekian terima kasih

1 comment:

  1. Assalamualaikum

    Berapa harga untuk 1 balang dan kena beli berapa balang untuk dapatkan diskaun?

    ReplyDelete